Strony

niedziela, 29 lipca 2007

Kim jestem?

Kim jestem? Jestem młodym człowiekiem, który niedawno. Niedawno (w tym miesiącu), zakończył studia. Co robie? No cóż otrząsam się z cudownego studenckiego życia. Pora wyswobadzać się z pętli nieustanego wspomagania rodziców. Koniec nieustannego studenckiego "obijania", dorabiania tylko po to tylko by móc opijać kolejny zdany egzamin. Teraz będzie mi dane zobaczyć jak zderza się moje wyobrażenie o tym: co daje mi ukończenie mojego kierunku studiów, z tym co oferuje realne życie na naszym polskim rynku pracy. No cóż lekko nie będzie. Ale ciągle mam nadzieje że źle też nie będzie. W końcu jestem młody, wykształcony i ambitny. Zobaczymy w jakim stopniu rzeczywistość zburzy moje wyobrażenia o przyszłości. Wszyscy starsi koledzy mówią jedno. będziesz tęsknił za studenckim życiem. No cóż, zobaczymy. A póki nadzieja w pozytywy tego świata we mnie się tli, to napiszę parę słów od siebie w tym o to miejscu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz